سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سانترال چیست؟

سانترال چیست؟

به منظور ایجاد شبکه های خصوصی در ادارات و کمپانی های بزرگ و کوچک از سانترال استفاده می شود در این روش با به اشتراک گذاشتن خطوط شهری باعث می شود که همه کارمندان از خطوط استفاده کنند علاوه بر اشتراک گذاری خطوط تلفن شهری توسط سانترال , کاربران می توانند بدون پرداخت کوچکترین هزینه با هم ارتباط برقرار کنند. پس از نصب دستگاه سانترال جهت استفاده از امکانات دستگاه سانترال توصیه می کنیم کدهای برنامه ریزی تلفن سانترال را انجام دهید. 

سانترال چیست

انواع سانترال

سانترال کم ظرفیت:

سانترال کم ظرفیت معمولا برای شرکت های که نیاز به حداکثر از 8 خط شهری و یا 24 خط داخلی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله امکانات سانترال کم ظرفیت قرار دادن تلفن گویا، قابلیت نصب کارت نمایشگر شماره، واحد پذیرش تماس سه مرحله ای DISA ، پیج کردن اعضا، تخصیص زمان بندی برای ساعت ناهار اداره و …. می توان ذکر نمود.

سانترال های کم ظرفیت موجود در بازار معمولا به صورت (3 خط شهری، 8 خط داخلی) یا (6 خط شهری، 16 خط داخلی) می باشد. که در صورت استفاده از سانترال کم ظرفیت (3 خط شهری، 8 خط داخلی) برای ارتقا شما می توانید از کارت توسعه استفاده نمایید به صورتی که در مرحله اول اجازه ارتقا به 6 خط شهری، 16 خط داخلی موجود می باشد و کارت توسعه بعدی سانترال شما را تا 8 خط شهری، 24 خط داخلی توسعه می دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این نوع از سانترال توصیه می کنیم در دوره آموزش نصب سانترال کم ظرفیت شرکت نمایید.

سانترال پر ظرفیت:

یکی دیگر از انواع سانترال، سانترال پر ظرفیت است. از سانترال پر ظرفیت معمولا در شرکت ها یا سازمان های استفاده می کنند که نیاز به بیشتر از  8 خط شهری و یا 24 خط داخلی داشته باشند که در این قسمت به معرفی مختصری از آنها می پردازیم.برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این نوع از سانترال در دوره آموزش نصب سانترال پر ظرفیت آموزشگاه فنون برق شرکت نمایید.

این آموزشگاه علاوه بر دوره فوق دوره های آموزش برق خودرو، دوره برق ساختمان، دوره آموزش نصب کولر گازی، دوره آموزش plc، دوره آموزش تعمیرات ای سی یو خودرو و غیره را برگزار می نماید.